Customer orientation and good practice in shaping relations upon labour market
Taraszkiewicz, Tomasz ; Kuczyński, Dariusz
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
13 paź 2023
21 wrz 2023
18
https://dbc.wroc.pl/publication/162298
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Orientacja na klienta i dobre praktyki w kształtowaniu relacji na rynku pracy | 13 paź 2023 |
Nowak, Edward
Łasiński, Gabriel Głowicki, Piotr Zadwórny, Michał Klinowski, Bartosz
Stefanicka, Mariola Hardygóra, Monika. Redakcja Szyszka, Danuta. Redakcja
Wawrzynek, Łukasz
Horubski, Krzysztof
Szewrański, Szymon (1974- ). Redakcja Żmuda, Romuald (1960- ). Redakcja