Obiekt

Tytuł: Ocena satysfakcji klienta po wprowadzeniu innowacyjnej usługi przez MPK w Siedlcach

Tytuł odmienny:

Attempt to examine the customer satisfaction after the introduction of innovative business services by city traffic company in Siedlce

Autor:

Wereda, Wioletta

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 697-712

Abstrakt:

W latach 90. przedsiębiorstwa zdały sobie sprawę, że nie są w stanie utrzymać się na rynku bez klientów. To dzięki nabywcom firma ma możliwość egzystencji na rynku. Przedmiotem konkurencji stała się zatem wiedza o kliencie, jego wymaganiach i wreszcie poczucie satysfakcji w czasie współpracy z przedsiębiorstwem. Konsument staje się wiernym nabywcą firmy, jeśli jego oczekiwania zostały w pełni zrealizowane oraz wtedy, kiedy dostarcza mu jedynej w swoim rodzaju niepowtarzalnej wartości. Celem artykułu jest próba okreś-lenia poziomu satysfakcji klienta po wprowadzeniu przez spółkę miejską MPK w Siedlcach na rynku lokalnym innowacyjnej usługi. Produkt ten ma na celu podniesienie jakości obsługi klienta oraz zwiększenie zadowolenia konsumentów korzystających z usług tego przedsiębiorstwa.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:123993

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

21 wrz 2023

Data dodania obiektu:

21 wrz 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

23

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/162301

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji