Companies' Entering European Market Information Needs
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 160-166
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 mar 2025
15
https://dbc.wroc.pl/publication/170942
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw wchodzących na jednolity rynek europejski | 28 lip 2025 |
Rudawska, Edyta Rudawski, Adam
Rudawska, Edyta
Rudawska, Edyta
Rudawska, Edyta Bloch, Marta
Nguyen, Ngoc Thi Hong Rudawska, Edyta Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Rudawska, Edyta Witek, Jolanta Frąckiewicz, Ewa