Image as a Premise of Product's Creating. An Attempt of Forming a New Model of Product
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 70-83
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 maj 2025
61
https://dbc.wroc.pl/publication/173783
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Wizerunek jako przesłanka kreowania produktu. Próba konstrukcji nowego modelu produktu | 28 lip 2025 |