Object

Title: Wizerunek jako przesłanka kreowania produktu. Próba konstrukcji nowego modelu produktu

Title in english:

Image as a Premise of Product's Creating. An Attempt of Forming a New Model of Product

Creator:

Cieloch, Grzegorz

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 70-83

Abstrakt:

Theoretical model of product as an element of marketing mix has several limitations and disadvantages. This article is an attempt to express a new structure of marketing product. This new model is based on technological and marketing elements. It is compatible with many theoretical solutions concerning product itself, its value and development. The author gives some examples of practical use of theoretical solutions proposed by himself. The new model is adopted to the service sector requirements as well. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:134969

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information