Changes in the Marketing Planning in Polish Firms in Years 2001-2005
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 86-95
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 17, 2025
Jul 23, 2025
12
https://dbc.wroc.pl/publication/176975
| Edition name | Date |
|---|---|
| Zmiany w planowaniu działań marketingowych dużych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2001-2005 | Nov 17, 2025 |
Kowal, Witold
Kowal, Witold
Kowal, Witold Prymon, Marek. Promotor
Kowal, Witold
Kowal, Witold