Hedonic regression and conjoint measurement method as a tool for price policy improvement
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 42-55
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
5 paź 2025
5 paź 2025
12
https://dbc.wroc.pl/publication/179500
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Regresja hedoniczna i metoda conjoint measurement jako narzędzia w kształtowaniu polityki cenowej | 5 paź 2025 |
Dziechciarz, Józef Bartosiewicz, Stanisława. Promotor
Dziechciarz, Józef
Dziechciarz, Józef
Walesiak, Marek Dziechciarz, Józef Bąk, Andrzej
Dziechciarz, Józef Grześkowiak, Alicja Stanimir, Agnieszka
Kwiatkowska-Ciotucha, Dorota Załuska, Urszula Dziechciarz, Józef