Segmentation of fruit yoghurt consumers
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 87-96
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
5 paź 2025
5 paź 2025
20
https://dbc.wroc.pl/publication/179506
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Segmentacja nabywców jogurtów owocowych | 5 paź 2025 |
Wilk, Justyna
Wilk, Justyna
Wilk, Justyna
Wilk, Justyna