Typology of Consumers of Cultural Goods and Services
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 56-64
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 17, 2025
Oct 10, 2025
22
https://dbc.wroc.pl/publication/179707
| Edition name | Date |
|---|---|
| Typologia konsumentów dóbr i usług kultury | Nov 17, 2025 |
Sobocińska, Magdalena Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Sobocińska, Magdalena
Sobocińska, Magdalena
Sobocińska, Magdalena
Starzyńska, Wacława Sobocińska, Magdalena