Designing Price Promotion Scenarios with Use of Econometric Multiequation Models of Consumer Demand
Błażejowski, Marcin ; Kufel, Tadeusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (14); 2007; nr 1169, s. 515-522
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1169 ; Taksonomia 14
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
17 lis 2025
13 lis 2025
7
https://dbc.wroc.pl/publication/180572
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Projektowanie scenariuszy promocji cenowych z wykorzystaniem wielorównaniowych ekonometrycznych modeli popytu konsumpcyjnego | 17 lis 2025 |
Kufel, Tadeusz Błażejowski, Marcin
Błażejowski, Marcin Kufel, Paweł Kufel, Tadeusz
Błażejowski, Marcin Kufel, Paweł Kufel, Tadeusz
Kufel, Tadeusz Błażejowski, Marcin Kufel, Paweł
Błażejowski, Marcin Kufel, Paweł Kufel, Tadeusz
Osińska, Magdalena Kufel, Tadeusz Błażejowski, Marcin Kufel, Paweł
Kufel, Tadeusz Osińska, Magdalena Błażejowski, Marcin Kufel, Paweł
Kufel, Tadeusz Osińska, Magdalena Błażejowski, Marcin Kufel, Paweł