Object

Title: Crowdfunding – przykład społecznego współdzielenia

Title in english:

Crowdfunding − an example of social sharing

Creator:

Iwankiewicz-Rak, Barbara ; Mróz-Gorgoń, Barbara

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 530; s. 108-116

Abstrakt:

Czynnikiem rozwoju relacji między przedsiębiorstwami i klientami jest obecnie doskonalenie interaktywności Internetu. Crowdfunding, rozumiany jako demokratyczna cyfrowa metoda finansowania projektów biznesowych i społecznych, w swoim rozwoju korzysta z nowych technologii komunikacyjnych. Celem artykułu było zaprezentowanie cech rozwoju crowdfundingu jako miejsca i okazji do uzewnętrznienia prospołecznych i prośrodowiskowych postaw konsumentów idei związanej ze wspomaganym obiektem oraz korzystających z ekonomicznych i społecznych wartości (użyteczności) wynikających z uczestnictwa w nowo powstałej społeczności internetowej.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2018.530.10 ; oai:dbc.wroc.pl:59645

Language:

pol

Relation:

Społeczne gospodarowanie - sharing economy ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 530

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information