Capabilities and Constraints of Meta-analysis of Quantitative Marketing Research Area
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Oct 30, 2023
Mar 21, 2023
70
https://dbc.wroc.pl/publication/158799
Edition name | Date |
---|---|
Możliwości i ograniczenia metaanalizy w obszarze ilościowych badań marketingowych | Oct 30, 2023 |
Kopertyńska, Wanda
Mazurek, Edyta Miszczak, Witold. Promotor Sokołowski, Andrzej. Recenzent Ostasiewicz, Stanisława. Recenzent
Rószkiewicz, Małgorzata
Rószkiewicz, Małgorzata
Rószkiewicz, Małgorzata
Rószkiewicz, Małgorzata
Rószkiewicz, Małgorzata