Object

Title: Uwarunkowania globalnego kryzysu gospodarczego a zarządzanie marketingowe. Refleksja wstępna na potrzeby badań

Title in english:

Determinants of the Global Economic Crisis and Marketing Management. Initial Reflection on the Need of Research

Creator:

Żabiński, Leszek

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 39-49

Abstrakt:

W referacie omawia się wybrane węzłowe uwarunkowania światowego kryzysu gospodarczego, które najsilniej ujawniały się w gospodarkach rynkowych krajów wysoko rozwiniętych (na przykładzie gospodarki USA). Są to jednocześnie czynniki globalizacji. Stawia się tezę, że realizowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami koncepcje marketingu behawioralnego i tzw. turbomarketingu stymulowały czynniki kryzysogenne, przyczyniły się do wybuchu kryzysu gospodarczego. Referat zamyka pytanie o koncepcje marketingu niesprzyjające powstawaniu turbulencji i kryzysów ekonomicznych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120522

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information