Object

Title: Analiza markowych produktów badawczych międzynarodowych firm badań marketingowych w Polsce

Title in english:

Analysis of Branded Research Products of International Marketing Research Companies in Poland

Creator:

Kowalski, Paweł

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 115-125

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest opis i analiza oferty markowych produktów badawczych (branded research products) oferowanych menedżerom przedsiębiorstw przez międzynarodowe firmy badawcze działające na polskim rynku badań marketingowych. Zaprezentowana analiza zostanie przeprowadzona na dwóch poziomach - poziomie zakresu usług badawczych, czyli branded products, oraz na poziomie zintegrowanych rozwiązań badawczych, w skład których wchodzą produkty badawcze mające własne, zastrzeżone nazwy handlowe. Do analizy wybrano produkty badawcze firm MillwardBrown, GfK Polonia oraz TNS.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120529

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information