Object

Title: Aspekty metodologiczne projektów badawczych w marketingu

Title in english:

Methodological Aspects of Research Projects in Marketing

Creator:

Kłeczek, Ryszard

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 167-178

Abstrakt:

Celem artykułu jest określenie zakresu występowania wybranych elementów metodologicznych w projektach badań marketingowych w Polsce. Metoda badania polegała na sprawdzeniu obecności wybranych kategorii metodologicznych (elementów projektów badawczych i typów pytań badawczych) w 100 artykułach przedstawiających badania empiryczne w marketingu. Uzyskane wyniki to: (1) brak wielu standardowych elementów metodologicznych w polskich projektach badawczych oraz (2) dominacja badań opisowych w polskich badaniach empirycznych w marketingu.Celem artykułu jest określenie zakresu występowania wybranych elementów metodologicznych w projektach badań marketingowych w Polsce. Metoda badania polegała na sprawdzeniu obecności wybranych kategorii metodologicznych (elementów projektów badawczych i typów pytań badawczych) w 100 artykułach przedstawiających badania empiryczne w marketingu. Uzyskane wyniki to: (1) brak wielu standardowych elementów metodologicznych w polskich projektach badawczych oraz (2) dominacja badań opisowych w polskich badaniach empirycznych w marketingu.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120534

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information