Object

Title: Trzy generacje badań marketingowych

Title in english:

Three Generations of Marketing Research

Creator:

Olejniczuk-Merta, Anna

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 21-29

Abstrakt:

Referat jest poświęcony syntetycznej prezentacji genezy i rozwoju badań marketingowych, Autorka wyodrębnia w nim trzy etapy - generacje badań marketingowych: generację pierwszą - klasyczną, trwającą od początku XX wieku do lat pięćdziesiątych włącznie, drugą - technologiczną, trwającą przez kolejne ponad ćwierćwiecze, trzecią mul-dyscyplinarną, zapoczątkowaną w latach dziewięćdziesiątych i trwającą do dziś. W Polsce ten proces rozwoju badań został istotnie przyspieszony i skrócony. Trwał przez dwadzieścia lat transformacji.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120520

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Edition name Date
Trzy generacje badań marketingowych Oct 30, 2023

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information