The Factors Influencing the Effectiveness of Face-to-Face Interview Method in Market Research
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 545-551
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
16 mar 2025
24
https://dbc.wroc.pl/publication/171242
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Czynniki wpływające na skuteczność wywiadu bezpośredniego w badaniach rynkowych | 28 lip 2025 |
Mocek, Marek
Garczarczyk, Józef Mocek, Marek
Garczarczyk, Józef Mocek, Marek
Olejnik, Iwona
Olejnik, Iwona