Functioning of the Intelligent Systems as Marketing Decision Helpers in Business
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 60-69
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 maj 2025
24
https://dbc.wroc.pl/publication/173782
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Inteligentne systemy wspomagania decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie | 28 lip 2025 |
Kałążna-Drewińska, Urszula
Kałążna-Drewińska, Urszula
Kałążna-Drewińska, Urszula Kramer, Józefa. Promotor
Kałążna-Drewińska, Urszula