Term 'Brand' in Literature and the Marketing Practice
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 84-94
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 maj 2025
367
https://dbc.wroc.pl/publication/173784
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Pojęcie marki w literaturze i praktyce marketingowej | 28 lip 2025 |
Wrona, Sylwia
Wrona, Sylwia
Daszkiewicz, Magdalena Wrona, Sylwia
Daszkiewicz, Magdalena Wrona, Sylwia