Relationship Marketing as the Way of Winning Competitive Advantage by Agrotourist Farms
Perechuda, Kazimierz ; Nawrocka, Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 219-225
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
2 lip 2025
23
https://dbc.wroc.pl/publication/176184
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Marketing relacji jako sposób uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przez gospodarstwo agroturystyczne | 28 lip 2025 |
Perechuda, Kazimierz Nawrocka, Elżbieta
Perechuda, Kazimierz Nawrocka, Elżbieta
Perechuda, Kazimierz Nawrocka, Elżbieta Idzikowski, Wojciech
Perechuda, Kazimierz Jajuga, Krzysztof, Red.
Perechuda, Kazimierz
Perechuda, Kazimierz Pszczołowski, Tadeusz. Promotor
Perechuda, Kazimierz