Price and Quality - Poles' Preferences on FMCG Market
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 339-344
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
14 paź 2025
3 lip 2025
10
https://dbc.wroc.pl/publication/176204
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Cena i jakość - preferencje Polaków na rynku dóbr FMCG | 14 paź 2025 |