Examples of applications of decompositional methods in marketing research
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 27-41
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Oct 5, 2025
Oct 5, 2025
17
https://dbc.wroc.pl/publication/179497
| Edition name | Date |
|---|---|
| Przykłady zastosowań metod dekompozycyjnych w badaniach marketingowych | Oct 5, 2025 |
Bąk, Andrzej Grabiński, Tadeusz. Promotor
Bąk, Andrzej
Bąk, Andrzej
Bąk, Andrzej