Object

Title: Strona internetowa stacji narciarskiej jako źródło informacji dla potencjalnych klientów

Title in english:

Ski station web site as a source of information for its potential clients

Creator:

Adach, Olga ; Ryszkiewicz, Joanna

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 21-29

Abstrakt:

Od czasu popularyzacji Internetu jego rola w różnych dziedzinach życia sukcesywnie wzrasta. Według raportu TNS OBOP i Google (2010), najczęściej za jego pomocą odbywa się poszukiwanie pomysłu na wyjazd, wybór miejsca wypoczynku oraz pozyskiwanie o nim wiadomości (odpowiednio w 65, 58 i 76% przypadków). Jego przydatność jako źródła informacji w branży turystycznej jest najwyżej oceniana przez osoby w wieku od 18 do 34 roku życia − jednocześnie ta grupa wiekowa jest najliczniej reprezentowana na stokach narciarskich (GUS 2008). Wydaje się zatem słuszne, że aby przyciągnąć jak największą liczbę klientów, stacja powinna mieć własną profesjonalną stronę internetową. W artykule przedstawiono problematykę wykorzystania stron internetowych wybranych polskich stacji narciarskich jako źródła informacji dla ich potencjalnych klientów.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123241

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information