Object

Title: Wykorzystanie postaci Fryderyka Chopina w działaniach promocyjnych Polski

Title in english:

Use of Fryderyk Chopin’s figure in promotional activities of Poland

Creator:

Olszewski-Strzyżowski, Jacek

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 869-882

Abstrakt:

W artykule przedstawiono analizę działań podejmowanych na różnych szczeblach (m.in. przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polską Organizację Turystyczną, Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej oraz Regionalne Organizacje Turystyczne i Regiony) w kraju i za granicą, wykorzystujące postać wielkiego Polaka – Fryderyka Chopina. Oferty z nim związane rozpatrywane mogą być w zakresie produktu turystycznego „miasto i kultura”. Zadaniem ww. instytucji i stowarzyszeń jest promocja Polski, zwłaszcza za granicą. Niestety dotychczasowe ich działania promocyjne z wykorzystaniem osoby Chopina nie były wystarczające, a dopiero te podejmowane w roku 2010, „Roku Fryderyka Chopina”, przynoszą spodziewane efekty.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123637

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information