Nieżurawski, Lech ; Pawłowska, Bożena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 165-171
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Jul 1, 2025
23
https://dbc.wroc.pl/publication/176136
| Edition name | Date |
|---|---|
| Badanie satysfakcji klienta czynnikiem warunkującym identyfikację atrybutów satysfakcji klienta z produktu spożywczego | Jul 28, 2025 |
Nieżurawski, Lech Orłowska, Aldona
Pawłowska, Bożena
Nieżurawski, Lech Duarte, Nelson Nieżurawska, Joanna
Pawłowska, Bożena Chrobocińska, Katarzyna