Importance of the Service Quality Research by Means of Mystery Shopper Method
Dąbrowska, Anna ; Wódkowski, Arkadiusz
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
30 paź 2023
17 mar 2023
33
https://dbc.wroc.pl/publication/158689
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Znaczenie badania jakości usług za pomocą metody "tajemniczy klient" | 30 paź 2023 |
Wiśniewska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Małgorzata Zieliński, Grzegorz
Wiktorowska-Jasik, Anna
Smalec, Agnieszka