Cultural Conditions of Marketing Research on Foreign Markets
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
30 paź 2023
21 mar 2023
402
https://dbc.wroc.pl/publication/158801
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kulturowe uwarunkowania badań marketingowych na rynkach zagranicznych | 30 paź 2023 |
Bartosik-Purgat, Małgorzata Drelich-Skulska, Bogusława. Redakcja naukowa
Bartosik-Purgat, Małgorzata
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Leszczyński, Grzegorz
Golik-Górecka, Grażyna
Witczak, Olgierd