Concepts for Taking Advantage of Partnership Marketing in the Sector of Tourism
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 80-90
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
7 sty 2025
7 sty 2025
3
https://dbc.wroc.pl/publication/168281
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Przesłanki wykorzystania marketingu partnerskiego w sektorze turystycznym | 7 sty 2025 |
Panasiuk, Aleksander
Panasiuk, Aleksander
Panasiuk, Aleksander