Obiekt

Tytuł: Przesłanki wykorzystania marketingu partnerskiego w sektorze turystycznym

Tytuł odmienny:

Concepts for Taking Advantage of Partnership Marketing in the Sector of Tourism

Autor:

Panasiuk, Aleksander

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 80-90

Abstrakt:

This paper presents concepts referring to problems of introducing partnership marketing principles into the sector of tourism. There are described basics concepts of services marketing, starting from external and internal marketing, through an interaction marketing, and finishing with new marketing concepts, referred to as partnership marketing, clienting or relationship marketing. The entities of tourism sector, which should participate in tasks resulting from the objectives of partnership marketing, were pointed to, and potential areas of utilising the mentioned above concepts were explained in a synthetic way. The basic concept, resulting from practical application opportunities for the discussed issues, is the integration of activities performed by a broad group consisting of the participants of tourist market, who are represented by the tourist branch, local self-government units, economic entities, local and regional tourist organisations and the client (the tourist) him/herself.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:129737

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

7 sty 2025

Data dodania obiektu:

7 sty 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

3

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/168281

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji