Application of Marketing Instruments in Developing the Quality of Hotel Services
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 143-153
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 8, 2025
Jan 8, 2025
4
https://dbc.wroc.pl/publication/168334
Edition name | Date |
---|---|
Zastosowanie instrumentów marketingowych w kształtowaniu jakości usług hotelarskich | Jan 8, 2025 |
Rapacz, Andrzej Jaremen, Daria E.
Jaremen, Daria E. Micuła, Monika
Rapacz, Andrzej Jaremen, Daria E.
Jaremen, Daria E. Nawrocka, Elżbieta
Rapacz, Andrzej Jaremen, Daria E.