Three Generations of Marketing Research
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Oct 30, 2023
Mar 21, 2023
159
https://dbc.wroc.pl/publication/158793
Edition name | Date |
---|---|
Trzy generacje badań marketingowych | Oct 30, 2023 |
Olejniczuk-Merta, Anna Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Kreczmer, Aleksandra Król, Paweł Sobczak, Elżbieta. Redakcja
Kowalski, Paweł
Engler, C. Redakcja Hollenberg, A. Redakcja Kast, H. Redakcja
Engler, C. Redakcja Hollenberg, A. Redakcja Kast, H. Redakcja