Three Generations of Marketing Research
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
30 paź 2023
21 mar 2023
158
https://dbc.wroc.pl/publication/158793
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Trzy generacje badań marketingowych | 30 paź 2023 |
Olejniczuk-Merta, Anna Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Kreczmer, Aleksandra Król, Paweł Sobczak, Elżbieta. Redakcja
Kowalski, Paweł
Engler, C. Redakcja Hollenberg, A. Redakcja Kast, H. Redakcja
Engler, C. Redakcja Hollenberg, A. Redakcja Kast, H. Redakcja