Ethnographic Research as a Source of Consumer Behaviour Anticipation
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
30 paź 2023
21 mar 2023
181
https://dbc.wroc.pl/publication/158804
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Badania etnograficzne jako źródło antycypacji zachowań nabywców | 30 paź 2023 |
Spyra, Zbigniew
Marciniak, Beata
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Leszczyński, Grzegorz
Golik-Górecka, Grażyna
Witczak, Olgierd