Object

Title: Kierunki wykorzystania netnografii w badaniach

Creator:

Witek, Jolanta ; Błoński, Krzysztof

Contributor:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Description:

Witek, J. i Błoński, K. (2023). Kierunki wykorzystania netnografii w badaniach. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 365–375). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Wraz z rozwojem i rozprzestrzenieniem się Internetu pojawiła się koniczność zaadaptowania metod i narzędzi badawczych do zmieniającej się rzeczywistości. Netnografia jest jedną z odpowiedzi na zachodzące zmiany. Netnografia jest postrzegana jako marketingowa metoda badawcza, określana jako jakościowa metoda badawcza, będąca zastosowaniem etnografii w środowisku wirtualnym. Celem publikacji jest przedstawienie kierunków wykorzystania netnografii w badaniach na podstawie danych pozyskanych z baz Web of Science (WoS) i Scopus i przy wykorzystaniu analizy słów kluczowych zaliczanej do obszaru analizy bibliometrycznej.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.65.7.24 ; oai:dbc.wroc.pl:126011

Language:

pol

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Edition name Date
Kierunki wykorzystania netnografii w badaniach Aug 23, 2024

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information