Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.

Tytuł: Marketing konsumenta

Autor:

Niestrój, Roman E.

Współtwórca:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Opis:

Niestrój, R. E. (2023). Marketing konsumenta. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 126–133). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Przedmiotem niniejszego rozdziału jest próba zwrócenia uwagi na jednostronność dotychczasowego podejścia do marketingu – jedynie z perspektywy podażowej strony rynku, a więc przedsiębiorcy lub innego typu oferenta. Tymczasem, z istoty rzeczy, wymiana rynkowa wymaga udziału dwóch stron. Jest to dostrzegane w obszarze tzw. marketingu przemysłowego (B2B), natomiast w obszarze marketingu dóbr konsumpcyjnych (B2C) występuje luka badawcza, polegająca na zaniedbywaniu badania zachowań przedsiębiorców z perspektywy konsumenta i budowania na tej podstawie pozytywnych podstaw racjonalizacji konsumpcji i zachowań konsumentów jako uczestników rynku, a więc – marketingu konsumenta.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.65.7.04 ; oai:dbc.wroc.pl:125991

Język:

pol

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Nazwa wydania Data
Marketing konsumenta 23 lut 2024

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji