Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.

Tytuł: Negatywne implikacje wykorzystania mediów społecznościowych w procesach komunikacyjnych

Autor:

Bilińska, Katarzyna

Współtwórca:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Opis:

Bilińska, K. (2023). Negatywne implikacje wykorzystania mediów społecznościowych w procesach komunikacyjnych. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 537–546). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

W warunkach hiperturbulentnego otoczenia procesy komunikacyjne dominowane są przez pojawiającą się na niespotykaną skalę dezinformację. Staje się ona źródłem walki konkurencyjnej i narzędziem wpływania na procesy społeczne. Celem opracowania jest wskazanie znaczenia rosnącej roli mediów społecznościowych w procesach komunikacyjnych społeczeństw w warunkach kryzysu. Wykorzystano metodę krytycznej analizy literatury przedmiotu oraz stron www zawierających treści dotyczące dezinformacji. Posłużono się również konkretnymi przykładami wykorzystywania fake news oraz postprawdy w procesach komunikacyjnych. Przeprowadzono analizy dotyczące dezinformacji w erze globalnej pandemii oraz wojny ukraińsko-rosyjskiej.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.65.7.38 ; oai:dbc.wroc.pl:126025

Język:

pol

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji