Business model versus an increase in the value of enterprise
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2018.526.11 ; oai:dbc.wroc.pl:58411
Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
30 sty 2019
456
https://dbc.wroc.pl/publication/97953
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Model biznesowy a wzrost wartości przedsiębiorstwa | 11 cze 2022 |
Baran, Grzegorz
Idzikowski, Wojciech
Szymańska, Kamila
Drzazga, Jolanta Kuźmińska-Haberla, Aleksandra. Redakcja Bobowski, Sebastian. Redakcja