Open-air festivals as an element of the Lublin city development strategy
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2018.526.25 ; oai:dbc.wroc.pl:58442
Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
Jun 11, 2022
Jan 30, 2019
180
https://dbc.wroc.pl/publication/98068
Edition name | Date |
---|---|
Festiwale plenerowe jako element realizacji strategii rozwoju miasta Lublina | Jun 11, 2022 |
Drozdowska, Urszula Duda-Seifert, Magdalena Faron, Agnieszka
Iványi, Tamás Bíró-Szigeti, Szilvia
Adamczuk, Justyna
Haryłek, Magdalena Jaworowska, Ewelina Chrapczyńska, Beata. Redakcja Świrad, Małgorzata. Redakcja
Lizurej, Renata Chrapczyńska, Beata. Redakcja Świrad, Małgorzata. Redakcja